Šest let vládla prestižní Ceně Lukáše Přibyla, která oceňuje kluby za marketing a komunikaci, pražská Sparta. Letos v červenci ovšem přišlo střídání a pro ocenění si poprvé od roku 2018 přišli zástupci Slavie.
"Rivalita se Spartou je úplně stejná v marketingu jako na fotbalovém hřišti. Jsme filozoficky rozdílní, my ve Slavii rozhodně nepůjdeme cestou placeného obsahu, chceme být fanouškům maximálně otevření, protože jsou středobodem všeho. Směrem k Lize mistrů máme připravené tři silné linky, které budou extrémně zajímavé i pro celou fotbalovou Evropu. Zejména jedna z nich je přelomová,“ láká Jakub Mačát.
V úterní epizodě podcastu Livesport Daily jsme také řešili:
Plány směrem k Lize mistrů.
Výhry v prestižních oceněních.
Komunikaci s nejvyšším vedením Slavie.
Nový díl Livesport Daily najdete na oblíbených podcastových platformách – Spotify a Apple Podcasts.