Více

Livesport Daily #587: Slavia vládne marketingu. Rivalita je stejná jako na hřišti, říká Mačát

Fotbalová Slavia prožívá skvělé období nejen na hřišti, ale i v kancelářích. Po ligovém titulu se sešívaní radovali po šesti letech z triumfu v Ceně Lukáše Přibyla a posbírali pět prestižních ocenění Lemur za PR. Marketingovým ředitelem klubu je od loňského dubna Jakub Mačát, který dříve působil v Plzeňském Prazdroji nebo v Tchibu. A právě s ním jsme v Livesport Daily probrali, v čem se Slavia marketingově nejvíc posunula, jak se připravuje na Ligu mistrů či proč nepůjde cestou placeného obsahu.

Šest let vládla prestižní Ceně Lukáše Přibyla, která oceňuje kluby za marketing a komunikaci, pražská Sparta. Letos v červenci ovšem přišlo střídání a pro ocenění si poprvé od roku 2018 přišli zástupci Slavie

"Rivalita se Spartou je úplně stejná v marketingu jako na fotbalovém hřišti. Jsme filozoficky rozdílní, my ve Slavii rozhodně nepůjdeme cestou placeného obsahu, chceme být fanouškům maximálně otevření, protože jsou středobodem všeho. Směrem k Lize mistrů máme připravené tři silné linky, které budou extrémně zajímavé i pro celou fotbalovou Evropu. Zejména jedna z nich je přelomová,“ láká Jakub Mačát.

V úterní epizodě podcastu Livesport Daily jsme také řešili:

Plány směrem k Lize mistrů.

Výhry v prestižních oceněních.

Komunikaci s nejvyšším vedením Slavie.

Nový díl Livesport Daily najdete na oblíbených podcastových platformách – Spotify a Apple Podcasts.