Plakáty ProHockey byly stěžejní částí časopisu. "Visí třeba v aréně v Telči, kde má pan Pytlík svou hokejovou akademii. Natolik se mu líbily, že si je zarámoval a jsou jimi vyzdobené chodby. Když to člověk vidí, tak si říká: Aha, ono to skutečně mělo takhle velký smysl. Zároveň to člověk vidí, když se dnes baví s hráči, co jsou o generaci mladší. Říkají: My jsme vyrůstali na ProHockey, měli jsme plakáty v celém pokojíčku. To zahřeje," říká Novotný.
Sestup prodejů po nástupu internetu byl prý strmý. "Čísla o Stanley Cupu v roce 2000 se jenom na stáncích v Česku, protože nemám údaje o prodejích ze Slovenska, tehdy vyšplhala na 25 tisíc kusů. Zatímco posledního čísla XHockey o Stanley Cupu, tedy letošního, se prodalo třináct set. Na tom je vidět obrovský pokles. Proto se domnívám, že i ti lidé, kteří jsou velcí fanoušci a kteří by si velmi přáli, aby se to vydávalo dále, si na tomto dokážou představit trajektorii prodejů, která je dlouhodobá," vysvětluje Novotný.
Ve čtvrteční epizodě podcastu Livesport Daily jsme také probírali:
Který text nebo rozhovor byl nejsilnější?
Kteří slavní hokejisté se sami podíleli na přípravě časopisu?
Jak fungovala spolupráce se švédskými kolegy v začátcích vydávání ProHockey v Česku?
Všechny díly Livesport Daily najdete také na oblíbených podcastových platformách – Spotify a Apple Podcasts.