Gulaši byl potrestán za seknutí do rozkroku sparťana Miikky Salomäkiho. K zákroku došlo bezprostředně po vhazování v obranném pásmu domácích Brňanů, Gulaši za něj však přímo v utkání nebyl potrestán, sudí Robin Šír a Jakub Zeliska jeho počínání v rozporu s pravidly nepostřehli.
Podle disciplinární komise však Gulaši zasáhl finského útočníka vědomě. Za sekání mu přitom hrozilo zastavení činnosti na jeden až čtyři zápasy. Polehčující okolností však bylo, že Salomäki vyvázl bez zranění a utkání dohrál.
Kometa vyhrála třetí zápas 3:0 a v sérii hrané na čtyři vítězství se proti favoritovi na titul ujala vedení 2:1.