"Po dlouhé diskuzi uvnitř klubu vznikla shoda na tom posunout naši značku na novou a moderní úroveň, která bude plně vyhovovat potřebám dnešní doby. Vím, že naše původní logo je oblíbené mezi fanoušky, pro které je i symbolem našich nedávných úspěchů, ale je čas se posunout do nové éry," uvedl prezident klubu Petr Syrovátko.
Na podobě nového loga i klubové identity se podílela kreativní společnost Go4Gold, která na stejném kroku spolupracovala s fotbalovou Spartou nebo Českým svazem ledního hokeje. Liberec si zároveň nechat vytvořit i nový font písma White Tiger, které bude využívat například i pro čísla a jména hráčů na dresech.
Novinkou je také zařazení alternativního loga v podobě monogramu BT, který posílí vizuální rozmanitost značky, přičemž zachovává minimalistický design. I s odkazem na tradici klub naopak zůstává u bílé barvy a dvou variant modré. Nově zároveň přidává jako doplňkovou barvu šedou.
"Věříme, že jsme se vydali správným směrem. Původní logo a celková vizuální identita klubu přestávala splňovat naše očekávání ve vztahu k fanouškům, pro marketingové účely i pro obchodní spolupráci. Zejména pak v online prostředí a digitálních formátech jsme cítili, že se musíme posunout o krok dále.
Do nového kabátu se Bílí Tygři definitivně začnou převlékat od 1. května. Na první ochutnávku se však mohou fanoušci těšit už v nedělním derby s Mladou Boleslaví, do kterého domácí naskočí v dresech s novým logem.