Účastník La Ligy v roce 2011 umožnil svým fanouškům vložit jejich miniaturní fotky do čísla na hráčských dresech. Fotografie měly rozměr 2x2 milimetry, efekt byl ale mimořádný. Dnes již sedminásobný vítěz Evropské ligy získal díky příznivcům do klubové pokladny miliony eur.
Klokani věří, že díky spojení s fanoušky může mít projekt úspěch i ve vršovickém Ďolíčku. "Myšlenku Sevilly jsme modifikovali dle vlastních představ i možností, z čehož vznikl projekt #NADRESU," vysvětluje autor myšlenky Daniel Krch, který ještě na podzim v zelenobílých barvách hrával a dnes v klubu působí jako obchodní manažer.

Bohemians si slibují, že jejich příznivci díky projektu propojí svá jména s klubem a stanou se tak jeho ještě pevnější součástí. Zároveň však Krch myslí i na klubovou kasu: "Druhou stranou projektu je možný přínos do klubové kasy, o čemž jsme se přesvědčili v případě zmiňované Sevilly."
Více o projektu #NADRESU
"Fanoušek Bohemky má jedinečnou možnost, které se mu v historii ještě nedostalo. Být na zádech svých hrdinů. Následně si může koupit dres s originálním potiskem, kde bude jeho jméno také. Navíc se fanoušci mezi sebou mohou hecovat, u jakého hráče vlastně jsou," dodává Krch.
Klokani jsou v české lize vůbec prvním klubem, který s takovým projektem přichází, a doufají, že budou úspěšní: "Stanovili jsme si nějakou hranici, které bychom chtěli dosáhnout. Od začátku projektu věříme, slýcháme pozitivní ohlasy," říká Krch a vzápětí doplňuje: "Samotný dres si pak může i koupit domů a mít ho jako jedinečnou výzdobu."
Bohemians už vyhlížejí datum 21. června, kdy by se měli dozvědět jméno soupeře pro druhé předkolo EKL. V pohárové Evropě hráli naposledy před 36 lety.