Trh s fotbalovou obuví je celosvětově mnohamiliardový byznys, který dlouhodobě ovládají zejména značky jako Nike, Adidas a Puma. Nyní se do tvrdé konkurence pouští další hráč, který se netají velkými ambicemi. Francouzský výrobce sportovního vybavení Decathlon podepsal smlouvu s Griezmannem, což vzbudilo ve fotbalovém světě velký poprask.
"O tomhle dealu se začalo mluvit už před nějakou dobou a podle mě to svědčí o tom, že to Decathlon se vstupem do profesionálního fotbalu myslí opravdu vážně. Budou to zkoušet a věřím tomu, že to není na rok nebo na dva. Samotný trh se ale příliš nezmění, i nadále tu bude dominance značek Nike a Adidas a s nimi Puma. Pokud nikdo z těchto velkých hráčů neudělá nějakou velkou chybu, tak se na tom nic moc nezmění," myslí si marketingový expert Petr Hercík.
V dnešní epizodě podcastu Livesport Daily jsme také řešili:
Aktuální vnímání Decathlonu v Česku.
Cenu kopaček profesionálních hráčů.
Největší rozdíl mezi Nikem a Adidasem,
Nový díl Livesport Daily najdete na oblíbených podcastových platformách – Spotify a Apple Podcasts.