Český sportovní marketing urazil během uplynulé dekády velký kus cesty. Komunikace řady subjektů snese aktuálně srovnání se zahraniční špičkou a tuzemský sport se pomalu učí říkat si o cenu, kterou si zaslouží. V dnešním vydání podcastu Livesport Daily o tom mluví odborník na sportovní marketing Tomáš Janča.
"Sport u nás dlouho bojoval s tím, že si neuměl říct o svoji hodnotu. Posun je naprosto nezpochybnitelný a to, jak nad marketingem přemýšlí většina subjektů je fantastické. Musí to ale pokračovat, protože nemusíme si nic nalhávat, ale pro to, aby se mohl český sport rozvíjet a přežívat, tak si potřebuje sáhnout na komerční peníze. To by se nestalo, pokud by jen čekal s nataženou rukou na to, co dostane od státu, kraje nebo města," dodává Janča.
V dnešní epizodě podcastu Livesport Daily jsme také řešili:
Placený obsah Sparty jako cestu pro další kluby.
Ticketing a nastavení ceny vstupenek na velké sportovní akce.
Nabitý sportovní rok 2024.
Nový díl Livesport Daily najdete na oblíbených podcastových platformách – Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.